بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار

6

در صورتی که عادت به نوشیدن قهوه دارید و زمان کافی برای تهیه آن ندارید، خرید اسپرسوساز بهترین راه حل می باشد. اسپرسوسازها دستگاه هایی هستند که با قابلیت های ویژه خود در زمان کوتاهی اسپرسویی لذیذ و خوشمزه را در اختیار شما قرار می دهد. شما با ورود به بازار نمونه های مختلفی از اسپرسوساز را مشاهده می کنید که هر کدام به صورت پیشرفته طراحی شده است. در این مقاله به بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار می پردازیم تا با شناخت بیشتری اسپرسوساز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

معرفی برند دلونگی

دلونگی یکی از شرکت های بزرگ ایتالیایی است که در لیست معتبرترین تولید کننده لوازم خانگی قرار دارد. افرادی که طرفدار قهوه هستند قطعا با اسپرسوسازهای دلونگی آشنایی دارند. در سال 1990 میلادی اولین قهوه ساز در شرکت دلونگی به تولید رسید. این قهوه سازها به دلیل فروش بسیار بالا این شرکت را تشویق به تولید مجدد انواع قهوه ساز کرد. در حال حاضر دلونگی به صورت گسترده در زمینه تولید انواع قهوه سازها و اسپرسوسازها فعالیت می کند و شما شاهد مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار هستید.

دلونگی با تولید قهوه سازها در سطح جهان معرفی شد و به شهرت رسید و از آن پس کار خود را گسترش داد و اقدام به تولید سایر لوازم خانگی کرد ولی با این وجود بیشتر تمرکز دلونگی بر روی تولید قهوه سازها می باشد. نخستین اسپرسوسازهای اتوماتیک دلونگی در سال 2007 میلادی تولید و به بازار عرضه شد. دلونگی با بهره گیری از علم و تخصص مهندسین خود همواره در صدد است که اسپرسوسازهای خود را همراه با پیشرفت تکنولوژی ارتقاء دهد. در حال حاضر قهوه سازهای این شرکت قابلیت اتصال به گوشی را دارند و می توان آن را از راه دور مدیریت کرد. بدین صورت که شما با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی می توانید دستگاه را روشن کرده و تنظیمات آن را انجام دهید.

دستگاه های تولید شده در دلونگی ابتدا قابلیت تهیه یک مدل قهوه را داشتند ولی با توجه به افزایش مصرف کنندگان قهوه و متنوع بودن سلیقه ها، دلونگی دستگاه های خود را ادغام کرده و شما با خرید یک دستگاه می توانید انواع قهوه ها را تهیه کنید. این ویژگی طرفداران محصولات دلونگی را چندین برابر کرده است. حنس بدنه قهوه سازهای دلونگی از استیل ضدزنگ تولید می شود تا به مرور دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود. به همین دلیل علاوه بر عمر طولانی زیبایی ظاهری این دستگاه نیز برای همیشه حفظ خواهد شد.

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد دلونگی گارانتی این محصول است. دلونگی برای اعتماد بیشتر خریداران محصولات خود را به همراه گارانتی به مشتریان ارائه می دهد تا از این اطمینان را به آن ها بدهد که کیفیت قهوه سازها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همچنین دلونگی در طراحی اسپرسوسازها و قهوه سازهای خود نهایت ظرافت و خلاقیت را به کار برده است و از این رو ظاهر این دستگاه ها در عین سادگی بسیار شیک و جذاب هستند. در زیر سه نمونه از قهوه سازها و اسپرسوساز دلونگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپرسوساز دلونگی ELETTA ECAM44.660B

در صورتی که مصرف قهوه بالایی دارید و به دنبال اسپرسوساز برای کافه و یا منزل خود هستید ما به شما اسپرسوساز دلونگی ELETTA ECAM44.660B را پیشنهاد می کنیم. این اسپرسوساز با امکانات پیشرفته خود انواع قهوه های لاته، اسپرسو، کاپوچینو، لانگو و … را در مدت زمان کوتاهی برای شما فراهم می کند. شما برای استفاده از این دستگاه می توانید از تنظیمات اتوماتیک آن استفاده کنید و یا به صورت دستی تنظیمات را بر روی بهترین حالت قرار دهید.

اسپرسوسازهای ELETTA دارای نازل دو تایی هستند و می توان فاصله آن با فنجان را تنظیم کرد. بر این اساس شما می توانید با تنظیمات صحیح نوشیدنی لذت بخشی را در اختیار داشته باشید. همچنین این اسپرسوساز دارای قابلیت تهیه آب جوش نیز می باشد و شما با استفاده از آن می توانید انواع نوشیدنی های سنتی از جمله چای و انواع دمنوش را نیز تهیه کنید. قابلیت تولید کف و مخزن جداگانه شیر نیز از دیگر مزایای این اسپرسوساز به شمار می رود.

اسپرسوساز دلونگی AUTENTICA ETAM 29.510

از دیگر اسپرسوسازهای خانگی می توان به اسپرسوساز دلونگی AUTENTICA ETAM 29.510 اشاره کرد. این مدل اسپرسوساز بسیار بادوام و باکیفیت است و امکان تهیه کاپوچینو، لاته، اسپرسو، ماکیاتو و لانگو را با غلظت های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد. این اسپرسوساز دارای دو نازل جداگانه است و با استفاده از آن می توانید انواع چای و دمنوش ها را تهیه کرده و قهوه های متنوعی را فراهم کنید. طعم اسپرسو و قهوه های تهیه شده با استفاده از این مدل دستگاه بسیار عالی بوده و شما از نوشیدن آن لذت خواهید بود. همچنین این دستگاه دارای قابلیت فشار بخار 15 بار است و مخزن جداگانه ای برا شیر دارد تا به راحتی حرفه ای ترین قهوه را تهیه کنید.

اسپرسوساز دلونگی AUTENTICA ETAM 29.660.SB

نوشیدن بهترین و لذیذترین قهوه تنها در کمتر از 3 دقیقه با اسپرسوساز دلونگی AUTENTICA ETAM 29.660.SB امکان پذیر است. این اسپرسوسازها از بهترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است و قابلیت های فوق پیشرفته ای دارد. این اسپرسوساز به صورت اتوماتیک قهوه مورد علاقه شما را تهیه می کند و طعم عالی آن هوش از سرتان خواهد برد. یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل اسپرسوساز شستشوی اتوماتیک آن می باشد. این دستگاه پس از هر بار مصرف با آب داغ و بخار رسوب زدایی شده و تمامی آلودگی ها از روی آن برداشته می شود. علاوه بر آن این مدل اسپرسوساز دارای فشار بخار 15 بار بوده و قابلیت تولید کف را دارد.

معرفی برند نسپرسو

در مقاله بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار لازم می دانیم که به بررسی برند نسپرسو بپردازیم. در صورتی که شما یکی از مصرف کنندگان قهوه حتی در حد کم هستید، قطعا قهوه های نستله را می شناسید. نسپرسو یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع اسپرسوسازها می باشد که زیر نظر شرکت نستله فعالیت می کند. دستگاه های نسپرسو از کپسولی به نام پاد برای کارکرد خود استفاده می کند. این کپسول زمان تهیه قهوه را به شدت کاهش می دهد و برای شروع به کار تنها کافیست پد را بارگیری کرده و دکمه را بفشارید تا قهوه مورد نیاز شما آماده مصرف شود.

نسپرسو دستگاه های متنوعی را تحت لیسانس به فروش می رساند. این شرکت سوئیسی نوشیدنی های غلیظ و بسیار دلچسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ساخته می شود که بر روی آن یک لایه پلاستیک قرار دارد تا علاوه بر افزایش مقاومت و دوام دستگاه، از گرم شدن بدنه آن نیز جلوگیری کند. در زیر سه مدل از بهترین اسپرسوسازهای نسپرسو را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپرسوساز نسپرسو مدل Sage Creatista

با وجود این دستگاه دیگر نیازی به رفتن به کافه ندارید و شما می توانید کافه ای خانگی داشته باشید. این دستگاه علاوه بر اسپرسو دارای مخزن جداگانه شیر و کف ساز است و می تواند انواع مدل های قهوه را در اختیار شما قرار دهد. کار با این دستگاه بسیار ساده است و برای دم کردن قهوه تنها کافیست ابتدا مقداری از قهوه و آب را در داخل مخزن آن ریخته و کپسول را بارگذاری کنید. با این کار در مدت زمان کمی قهوه شما آماده مصرف است. طراحی این مدل اسپرسوساز نسپرسو بسیار لوکس و جذاب است و به سرعت توجهات را به خود جلب می کند.

اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza mini Magimix

اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza mini Magimix ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و برای مصارف خانگی ایده آل است. با این وجود این مدل اسپرسوسازهای نسپرسو تمامی امکانات و قابلیت های ویژه یک اسپرسوساز حرفه ای را در خود جای داده است. این دستگاه کوچک وزن کمی دارد و جابجایی آن راحت می باشد. این دستگاه به صورت کاملا استاندارد تولید می شود و قهوه های تهیه شده با این دستکاه طعمی بسیار عالی و دلنشین دارد. کاربری این مدل از تولیدات نسپرسو بسیار ساده است و شما به صورت اتوماتیک و تنها با یک گزینه می توانید قهوه مورد علاقه خود را تهیه کنید.

اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissia Magimix

اسپرسوساز نسپرسو مدل Inissia Magimix با ابعاد کوچک خود و ظاهر شیکی که دارد برای افرادی که به دنبال اسپرسوساز کوچک و جمع و جور هستند بهترین گزینه به شمار می رود. این اسپرسوسازها با وجود قیمت بسیار مناسب، قابلیت های فوق حرفه ای و بالایی دارد. با بهره گیری از این دستگاه می توانید در مدت زمان بسیار سریعی قهوه مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید. جنس بدنه این دستگاه به صورت کامل از پلاستیک ساخته شده است و از این رو به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید. این مدل دستگاه اسپرسوساز به گونه ای طراحی شده است که ظاهر مدرن و زیبایی دارد و خوش طعم ترین قهوه را در اختیار شما قرار می دهند.

معرفی برند نوآ

نوآ یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع لوازم خانگی است که از جاروبرقی، گوشت کوب برقی و پنکه گرفته تا اسپرسو و قهوه ساز در این شرکت تولید می شود. بالاترین دلیل معروفیت و محبوبیت نوآ به دلیل تولید قهوه سازها و اسپرسوسازهای فوق حرفه ای و باکیفیت می باشد. کیفیت ساخت و طراحی مدرن و شیک اسپرسوسازهای نوآ در مدت زمان کوتاهی این برند را به معروفیت رساند و فروش این شرکت را چندین برابر کرد.

اسپرسوسازهای تولید شرکت نوآ نه تنها به صورت خانگی مصرف می شود، بلکه برای کافه ها و شرکت های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توان موتور این اسپرسوسازها در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نه تنها طعم بهتری به قهوه می دهد، بلکه می تواند در هر وعده نزدیک به 20 فنجان قهوه را در اختیار مصرف کنندگان بگذارد. این دستگاه دارای قابلیت تهیه انواع قهوه ها هستند و شما با استفاده از نمایشگر موجود بر روی بدنه این دستگاه می توانید تمامی تنظیمات این دستگاه را مشاهده کنید. بنابراین شما با خرید اسپرسوسازهای نوآ می توانید لذت مصرف یک فنجان قهوه داغ را در مدت زمان کوتاهی تجربه خواهید کرد. معمولا جنس بدنه این اسپرسوسازها از استیل است که در برابر حرارت مقاوم بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. در زیر سه مدل از بهترین اسپرسوسازهای نوآ را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپرسوساز نوآ مدل NCM-149EXPF

این مدل از قهوه ساز نوا به دلیل کیفیت بسیار بالا عالی ترین و خوش طعم ترین اسپرسو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این اسپرسوسازها به صورت کاملا استاندارد نولید شده است و قابلیت تهیه انواع مدل های قهوه از جمله لاته، اسپرسو، کاپوچینو و موکا را برای افراد فراهم می کند. جنس بدنه اسپرسوساز نوآ مدل NCM-149EXPF از استیل ساخته شده است و در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. شستشوی اتوماتیک این مدل از اسپرسوسازها فرایند تولید قهوه را راحت تر کرده و باعث رضایت مشتریان شده است. نوا تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی به مشتریان ارائه می کند و از این رو کیفیت بسیار بالا و ایمنی فوق العاده ای دارد.

اسپرسوساز نوا مدل 146

این مدل از تولیدات نوا به دلیل ساختار بسیار مدرن و حرفه ای و همچنین قابلیت های و امکانات بسیار خاص و ویژه توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. اسپرسوسازهای نوا مدل 146 مجهز به نازل آب جوش و تولید بخار می باشد و با بهره گیری از آن می توان انواع قهوه های را به صورت گرم و داغ در اختیار داشت. این مدل اسپرسوساز دارای صفحه نگهدارنده فنجان بوده و صفحه گرم نگهدارنده آن این امکان را به شما می دهد که به صورت همزمان تعداد بیشتری فنجان قهوه داغ را در اختیار داشته باشید. بدنه این اسپرسوسازها فوق العاده بادوام است و ظرافت بسیار خاصی دارد.

اسپرسوساز نوا مدل 149

اسپرسوساز نوا مدل 149 یکی از پرقدرت ترین اسپرسوسازهای بسیار شیک و مدرت است که به دلیل قدرت بسیار بالا برای کافه ها و کسب و کارها نیز مفید می باشد. تمامی قطعات داخلی این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است که قدرت بخار 15 بار دارد. با استفاده از این دستگاه می توان انواع نوشیدنی های گرم را تهیه کرد و از نوشیدن آن لذت ببرید. براقیت بدنه این مدل اسپرسوساز چشم ها را به خود خیره می کند و در همان نگاه اول بیننده را ترغیب به خرید این محصول می نماید. اسپرسوساز نوا مدل 149 خروجی فوق العاده خوش طعم و دلنشینی دارد و قطعات آن بسیار بادوام هستند و از عمر طولانی و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

معرفی برند مباشی

در بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار باید برند مباشی را نیز به شما معرفی کنیم. قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار لذیذ و محبوب در بین افراد است که تاثیرات مثبتی را بر روی بدن دارد. امروزه بسیاری از افراد عادت به نوشیدن فنجان قهوه دارند تا بتوانند نیروی کافی برای فعالیت های روزانه را بدست بیاورند. برای تهیه قهوه خوش طعم و عالی نیاز به دستگاه مخصوص می باشد. شما با گشت و گذاری ساده در بازار برای خرید اسپرسوسازها حتما نام مباشی را به مکرر شنیده اید. مباشی نه تنها در زمینه تولید انواع اسپرسوسازها فعالیت دارد بلکه بسیاری از لوازم خانگی نیز توسط این شرکت تولید می شود. مباشی شرکتی مستقر در ایتالیا است که محصولات خود را با بهره گیری از علم و فناوری روز دنیا تولید می کند.

این شرکت به صورت رسمی در سال 2012 در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. ظاهر اسپرسوسازهای مباشی بسیار جذاب و گیرا بوده و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه این اسپرسوسازها معمولا از جنس پلاستیک فشرده ABS تهیه می شود که کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند در برابر ضربه و رطوبت مقاومت چشمگیری را از خود نشان دهد. این شرکت تمامی تمرکز خود را بر روی رضایت مشتریان خود قرار داده است و در این راستا موفقیت های بسیاری را بدست آورده است. مباشی انواع اسپرسوسازهای خانگی، صنعتی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تولید می کند. بنابراین در صورتی که علاقه مند به مصرف قهوه هستید پیشنهاد ما به شما خرید اسپرسوسازهای مباشی می باشد. نکته ای که اعتماد به این برند را افزایش داده است، گارانتی تعمیر و تعویض 18 ماهه اسپرسوسازهای مباشی می باشد.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2011

اسپرسوسازهای مباشی هر کدام دارای قابلیت های پیشرفته و خاصی می باشند که می توانند انواع قهوه های لذت بخشی را برای شما فراهم کنند. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2011 دارای صفحه گرم کننده فنجان بوده و شما می توانید به صورت همزمان چند فنجان قهوه گرم را در اختیار داشته باشید. این دستگاه برای مصارف خانگی، سوپرمارکت ها، کافه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل اسپرسوساز مباشی دارای پیچ تنظیم بخار است و می تواند نوشیدنی لذیذی را برای شما فراهم نماید. جنس تمامی قطعات این اسپرسوسازها از استیل ضد زنگ است و در برابر رطوبت به هیچ عنوان زنگ نمی زند. این دستگاه بدون سر و صدا و لرزش کار می کند و گارانتی آن نشان دهنده سلامت و کیفیت کالا می باشد.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2016

شما تنها یک با یک نگاه به اسپرسوساز مباشی مدل ECM2016 ترغیب به خرید این دستگاه خواهید شد. این دستگاه ظرافت ساخت بسیار بالایی دارد و از این رو بسیار پرفروش می باشد. این مدل اسپرسوساز مباشی این قابلیت را دارد که شما انواع مدل های قهوه را با غلظت های مختلف تهیه کنید. این دستگاه با قدرت بسیار بالای خود خوش طعم ترین و لذیذترین نوع قهوه را در اختیار شما قرار خواهد داد. سرعت بالای دم کردن قهوه این دستگاه توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. سینی چکه گیر این دستگاه از کثیف شدن دستگاه و فضای اطراف آن جلوگیری کرده و به راحتی از دستگاه جدا می شود و شستشو را برای کاربر راحت تر می کند.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009TC

شرکت مباشی به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع مدل های اسپرسوساز فعالیت می کند که اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009TC یکی از بهترین ها می باشد. این دستگاه خروجی بسیار باکیفیتی دارد و قهوه های تولید شده در این دستگاه طعم فراموش نشدنی دارد. این مدل اسپرسوسازهای مباشی برای مصارف خانگی، کافه ها، سوپر مارکت ها و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه مجهز به سیستم قطع کن خودکار است و از این رو امنیت آن در سطح بالایی قرار دارد. کار با این دستگاه بسیار ساده و آسان است و قهوه را در مدت زمانی بسیار کم برای شما فراهم خواهد کرد.

معرفی برند تکنو

تکنو یکی از شرکت هایی است که به صورت فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مشغول به کار است. از جمله تولیدات بسیار کاربردی این برند می توان به یخچال، چای ساز و مایکروفر اشاره کرد. ولی تکنو پس از تولید اسپرسوسازها شهرت جهانی بدست آورد. شرکت تکنو به منظور جلب رضایت و اعتبار شرکت خود محصولات تولیدی را به صورت 12 ماهه گارانتی کرده است تا در صورت خرابی بتوان آن را تعمیر و یا حتی تعویض کرد. این شرکت دارای نمایندگی های مستقیمی در سایر نقاط کشور است تا محصولاتش با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بدست مشتریان برسد. معمولا بدنه اسپرسوسازهای تکنو از جنس استیل ضد زنگ و ضد خراش می باشد و از این رو عمری طولانی دارد.

اسپرسوساز تکنو مدل TE 817

اسپرسوساز تکنو مدل TE 817 با قدرت 800 واتی خود می تواند در هر وعده 4 فنجان قهوه گرم را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه از طرفی قابلیت تهیه اسپرسو، لاته، موکا و کاپوچینو و از طرفی دیگر قابلیت تهیه چای و انواع دمنوش ها را برای شما فراهم می کند. این دستکاه اسپرسوساز مجهز به سیستم مقاوم در برابر دمای بالا است و بدین سبب ایمنی بسیار بالایی دارد. سیستم چکه گیر این مدل دستگاه از آلوده شدن زیر اسپرسو جلوگیری کرده و به دلیل قابلیت جدا شوندگی شستشوی آن بسیار راحت و آسان می باشد. اشغال فضای کم از جمله مزایایی است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است و این اسپرسوساز را در لیست پرفروش ترین اسپرسوسازها قرار داده است.

اسپرسوساز تکنو مدل TE 813

در صورتی که عادت به نوشیدن قهوه دارید و زمان کافی برای تهیه آن ندارید نیازی نیست که به کافه مراجعه کنید بلکه با خرید اسپرسوساز تکنو مدل TE 813 می توانید به سرعت قهوه مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید. این قهوه ساز در هر زمانی خستگی را از تن شما خارج کرده و انرژی مورد نیاز برای تمامی روز را فراهم خواهد کرد. با استفاده از این دستگاه در هر وعده می توانید دو فنجان قهوه را میل کنید. این دستگاه به صورت رومیزی طراحی شده است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و شما در هر زمانی که به آن نیاز نداشتید می توانید آن را در گوشه ای قرار دهید. پایه های ضد لرزش این اسپرسوساز از سر خوردن آن جلوگیری می کند و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

قهوه ساز تکنو مدل TE 816

قهوه ساز تکنو مدل TE 816 به صورت بسیار پیشرفته و مدرن طراحی شده است و ساختار بسیار استانداردی دارد. بر روی این دستگاه صفحه نمایشی باکیفیت تعبیه شده است تا شما بتوانید تمامی اطلاعات و تنظیمات دستگاه را مشاهده کنید. این دستگاه قابلیت تهیه انواع قهوه ها را دارد و شما بر اساس سلیقه خود به راحتی می توانید دستگاه را بر روی یکی از مدل های ساخت قهوه قرار دهید. این قهوه ساز به همراه گارانتی است و در صورت هر گونه خرابی می توانید بدون هزینه آن را تعمیر و یا حتی تعویض کنید. تمامی قطعات این مدل قهوه ساز از جنس استیل ضد زنگ است و مقاومت بسیار بالایی دارد.

معرفی برند بوش

شما با خرید اسپرسوسازهای بوش می توانید کافه کوچک خانگی داشته باشید. این دستگاه از نظر ظاهر بسیار مدرن و زیبا است و نظر مشتریان را به خود جلب می کند. اسپرسوسازهای این شرکت نه تنها کیفیت و سرعت بسیار بالایی در تهیه قهوه دارد، بلکه از جنس بدنه بسیار محکم و بادوامی دارد. عطر و بوی این اسپرسوسازها بسیار دلنشین بوده و لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را چندین برابر خواهد کرد. اسپرسوسازهای بوش به دو صورت روکار و توکار تولید می شود و عملکردی کاملا متفاوت دارد. مهندسین بوش تمامی تلاش خود را می کنند تا کاربری راحتی را به مشتریان ارائه دهند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید کار با این دستگاه را یاد بگیرید.

تمامی اسپرسوسازهای طراحی شده در شرکت بوش به همراه گارانتی ارائه می شود و از این رو شما می توانید با اطمینان بالایی این محصول را خریداری کنید. جنس بدنه این دستگاه از جنس استیل است و در هنگام رطوبت در برابر زنگ زدگی مصون می باشد. شرکت بوش مدل های بسیار متنوعی از اسپرسوسازها را تولید می کند که هر کدام از این دستگاه ها قابلیت خاص و ویژه ای دارد و منوهای بسیار پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. در زیر سه نمونه از بهترین اسپرسوسازهای بوش را به شما معرفی می کنیم.

اسپرسوساز بوش مدل TIS 65429RW

اسپرسوساز بوش مدل TIS 65429RW قهوه ای بسیار خوش مزه و خوش عطر و بو را در اختیار شما قرار می دهد و از ساختاری بسیار استاندارد پیروی می کند. این قهوه سازها به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود و در طی دو مرحله قهوه غلیظ و خوش طعمی را در تهیه می کند. جنس بدنه این دستگاه تماما استیل است و وزن آن پایین می باشد و به راحتی می توان آن را حمل کرد. این دستگاه مجهز به سیستم شستشوی خودکار است و نیازی به شستشوی دستی نیست. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اسپرسوسازها کاربری راحت و آسان است که کارکرد راحتی را به کاربران می دهد.

اسپرسوساز بوش مدل TIS65621GB

این مدل اسپرسوسازها دارای قابلیت های بسیار پیشرفته است و امکان دم کردن عالی ترین قهوه را در اختیار شما قرار می دهد. منوهای پیشرفته این اسپرسوساز کارکرد آن را در کافه ها افزایش داده است و به شما در صرف یک نوشیدنی گرم و لذت بخش کمک می کند. اسپرسوساز بوش مدل TIS65621GB امکان تهیه همزمان دو مدل قهوه را فراهم می کند و سیستم گرم کننده آن به شما کمک می کند که همواره این نوشیدنی را به صورت گرم و داغ مصرف کنید. شما تنها با فشردن یک دکمه می توانید انواع قهوه های اسپرسو، کاپوچینو، لاته، موکا و … را در اختیار داشته باشید. از جمله لوازم جانبی این اسپرسوسازها می توان به قاشق اندازه گیری قهوه، شلنگ اتصال کف سازی، ظرف جداگانه شیر و نوار آزمایش سختی آب اشاره کرد.

اسپرسوساز بوش مدل TIS30351IDE

بدنه مقاوم و مستحکم این اسپرسوساز توانسته نظر بسیاری از مهندسین را به خود جلب کند. کیفیت در ساخت این دستگاه به قدری است که حتی در سخت ترین شرایط نیز می تواند از خود مقاومت نشان دهد. در نتیجه عمر بالایی و ماندگاری چشمگیری دارد. توان مصرفی این مدل اسپرسوساز بوش سریع ترین زمان تهیه قهوه را برای شما فراهم می کند. همچنین این اسپرسوساز میزان فشار 15 بار دارد و بهترین طعم قهوه را برای شما به ارمغان می آورد. در نتیجه اسپرسوساز بوش مدل TIS30351IDE بهترین گزینه برای افرادی است که عادت به مصرف روزانه قهوه دارند.

معرفی برند واکاکو

برند واکاکو یکی از متفاوت ترین شرکت هایی است که بهترین و باکیفیت ترین اسپرسوسازهای پرتابل را تولید می کند. این کمپانی در سال 2013 اولین اسپرسو را در کشور هنگ کنگ تولید کرد. این شرکت در ابتدا از تولیدات خود ناراضی بود زیرا نه تنها اسپرسوها تولیدی وزن سنگینی داشته و حمل آن دشوار بود، بلکه از نظر قیمتی نیز خرید آن به صرفه نیست. ولی پس از مدتی این شرکت با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا اسپرسوسازهای قابل حمل باکیفیتی تولید کرد که با ویژگی ها و قابلیت های بسیار بالا به سرعت در تمامی کشور به شهرت رسید. اسپرسوسازهای واکاکو وزن سبکی دارد و امکان فراهم کردن یک فنجان قهوه بسیار خوش طعم و گرم را در اختیار شما قرار می دهد.

اسپرسوسازهای پرتابل واکاکو که با نام نانوپرسو شناخته می شود، با ابعاد کوچک و جمع و جور خود تمامی قابلیت ها و امکانات اسپرسوسازهای بزرگ را در اختیار شما قرار داده است. طراحی این اسپرسوساز به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی دارد و از داغ شدن دست جلوگیری می کند. گارانتی تعمیر و تعویض این اسپرسوسازها کیفیت آن را تضمین می کند. این دستگاه بدون نیاز به نیروی برق و تنها با فشار دست شما قهوه تهیه شده پمپاژ می شود و شما می توانید در هر مکانی قهوه ای لذیذ را نوش جان کنید. دستگاه های تولید شده در کمپانی واکاکو ابعاد کوچکی دارد و در گوشه ای از کوله شما جا می شود و آن را با خود همراه خواهید داشت. در زیر سه نمونه از بهترین اسپرسوسازهای واکاکو را به شما معرفی می کنیم.

قهوه ساز پرتابل مدل CUPPAMOKA

قهوه ساز پرتابل مدل CUPPAMOKA نمونه ای بسیار جذاب و کاربردی از قهوه سازهای پرتابل شرکت موکاکو است که می تواند حداقل تا 3 ساعت قهوه را گرم نگه دارد. این قهوه ساز به همراه 10 فیلتر کاغذی ارائه می شود و بر روی آن یک درپوش قرار دارد که می تواند در هر مکانی لذت نوشیدن یک فنجان قهوه گرم و دلنشین را برای شما فراهم کند. این قهوه ساز دو جداره ظاهر مدرنی دارد و بسیار خوش نقش است و به راحتی در دست جای می گیرد. شما می توانید قهوه ساز پرتابل مدل CUPPAMOKA را با قیمت مناسبی خریداری کرده و از قابلیت های آن بهره مند شوید.

نانوپرسو واکاکو مدل

نانوپرسوهای واکاکو یکی از جذاب ترین تولیدات کمپانی واکاکو است که به همراه کیف ارائه می شود. این اسپرسوساز پرتابل ارتفاعی 15 سانتی متری دارد و وزن آن 336 گرم می باشد. این دستگاه کوچک فشاری 18 بار دارد و تنها با ریختن آب جوش و پودر قهوه می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را مصرف کنید. بدنه دو جداره نانوپرسو واکاکو دارای طراحی ساده ای است و شما با فشردن ضامن موجود بر روی بدنه آن قهوه را پمپاژ خواهید کرد. این دستگاه به صورت مکانیکی کار می کند و نیازی به برق و باطری ندارد.

نانوپرسو واکاکو

نانوپرسوها ارتفاعی کوتاه تر از مینی پرسوها دارد و از این رو حمل آن راحت تر است. بنابراین در صورتی که قصد مصرف یک وعده قهوه را دارید بهتر است این اسپرسوسازهای پرتابل را خریداری کنید تا حمل آن برای شما زحمتی نداشته باشد. بدنه دوجداره این قهوه ساز به گونه ای است که گرما و حرارت را در خود نگه می دارد ولی بدنه آن داغ نشده و دست را اذیت نمی کند. نانوپرسوهای واکاکو از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده است و ماندگاری و دوام بالایی دارد و در اثر ضربه و فشار آسیبی نخواهد دید. پرتافیلترهای این دستگاه قابل جداسازی است و شستشوی راحتی دارد.

معرفی برند اسمگ

در مسیر نقد و بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار تباید برند اسمگ را از قلم انداخت. اسمگ یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کمپانی تولید لوازم خانگی در کشور ایتالیا است که بهترین و پیشرفته ترین لوازم را تولید می کند. بخش عمده ای از تولیدات این شرکت به اسپرسوسازها تعلق دارد. این محصولات وارد دنیای انیمیشن شده و شما در بسیاری از انیمیشن ها خصوصا تام و جری شاهده لوازم متنوع اسمگ هستید. نکته ای که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت اسپرسوسازهای اسمگ جلب کرده است رنگ بندی متنوع این دستگاه می باشد. در واقع اسمگ اسپرسوسازهای خود را در رنگ های مختلف آبی، قرمز، مشکی و کرم تولید می کند و از این رو طرفداران بسیاری دارد.

 بدنه استیل اسپرسوسازهای اسمگ علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که به محصول می دهد، نور را منعکس کرده و حالت صاف و صیقلی آن چشم ها را به خود خیره می کند. اسمگ برای جلب اعتماد خریداران تمامی محصولات خود را گارانتی کرده است و در صورت وجود هر گونه نقص و خرابی در کارکرد این دستگاه ها امکان تعمیر و یا حتی تعویض آن وجود دارد. کمپانی اسمگ نزدیک به 70 سال است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی تجربه دارد و با بهره گیری از این تجربه نهایت سعی خود را می کند تا با طراحی دستگاه هایی ساده و در عین حال شیک فروش خود را افزایش دهد و در این زمینه نیز به صورت کاملا موفق عمل کرده است. در زیر سه مدل اسپرسوسازهای پرفروش اسمگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01 به دلیل ظاهر شیک و زیبا و رنگ بندی متنوع در همان نگاه اول بیننده را ترغیب به خرید این اسپرسوساز می کند و در نهایت لیست قابلیت ها و فناوری خاص و پیشرفته این اسپرسوسازها مشتریان را از خرید این محصول مطمئن می کند. ظرفیت مخزن این مدل اسپرسوساز اسمگ یک لیتری است و می توان آن را از دستگاه جدا کرد. همچنین بر روی این مخزن دربی محافظ قرار دارد که با برداشتن آن می توانید مخزن را پر کنید. همچنین بر روی سینی این دستگاه نشانگری تعبیه شده است و در هنگام پر شدن سینی به شما هشدار می دهد. وجود فناوری ترموبالاک در این مدل اسپرسوساز مانع از داغ شدن بیش از اندازه حرارت دستگاه می شود.

معرفی برند مایر

اسپرسوسازهای مایر نیز از دیگر برندهایی است که در بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار باید به آن بپردازیم. نکته اصلی در رابطه با این اسپرسوسازها ظاهر فوق العاده شیکی و ظریفی است که این دستگاه ها دارند. برخی از اسپرسوسازهای این شرکت قابلیت تهیه انواع قهوه های اسپرسو، لاته، موکا و کاپوچینو را در اختیار خریداران قرار می دهد و برخی نیز به صورت ساده بوده و تنها برای تهیه اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرد تا کاربران بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.ولی به طور کلیاین اسپرسوسازها به صورت کاملا پیشرفته طراحی شده است. قدرت و توان اسپرسوسازهای مایر بسیار بالا می باشد و به سرعتی باور نکردنی قهوه را دم می کند.

 کمپانی مایر برای افزایش اطمینان کاربران از این دستگاه آن ها را به همراه گارانتی به فروش می رساند و قابلیت تعمیر و تعویض رایگان در صورت خرابی را دارد. این شرکت آلمانی برای تولیدات خود از بهترین متریال استفاده می کند و جنس بدنه اسپرسوسازهای این شرکت از عالی ترین استیل ضدزنگ است و در برابر صدمه و آسیب ایمن می باشد. این کمپانی به دلیل محبوبیت بسیار بالای تولیدات خود دارای نمایندگی های متعددی در تمامی کشورهای دنیا خصوصا ایران است تا محصولات خود را با اطمینان کامل و به دور از دسترس سودجویان به فروش برساند. در ادامه سه مدل از برترین اسپرسوسازهای مایر را معرفی خواهیم کرد.

اسپرسوساز مایر مدل 437

اسپرسوساز 437 در شرکت قدرتمند آلمانی بسیار معتبر ماینر تولید شده است. این محصول علاوه بر تهیه اسپرسو نوشیدنی های گرم دیگری از جمله کاپوچینو، موکا و لاته را نیز برای شما فراهم می کند. این دستگاه فشاری برابر با 20 بار دارد و به سرعت قهوه مورد علاقه شما را در اختیارتان قرار می دهد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید طعم واقعی قهوه را تجربه کنید. بر روی بدنه جلویی این اسپرسوسازها 6 عدد دکمه وجود دارد که هر یک از این دکمه ها کاربرد خاصی دارند. سرعت و ظرفیت بالای اسپرسوساز مایر مدل 437 بسیار بالا بوده و می توان از آن برای مصارف خانگی و یا کافه ها نیز بهره برد. سینی ضد چکه این دستگاه از کثیف شده اطراف دستگاه جلوگیری می کند و شما برای شستشوی اسن دستگاه می توانید به راحتی آن را از دستگاه جدا کنید.

اسپرسوساز مایر مدل MR445

ظاهر این اسپرسوسازها با سایر دستگاه های موجود در بازار متفاوت است و کاربری بسیار ساده ای دارد. اسپرسوساز مایر مدل MR445 دارای 1350 وات قدرت و فشار بخار 20 بار را دارد و در لیست پرقدرت ترین اسپرسوسازهای موجود در بازار قرار گرفته است به همین دلیل بهترین گزینه برای کافه ها و یا خانه هایی است که مصرف قهوه بالایی دارند. بر روی این دستگاه دکمه ای تحت عنوان دابل مشاهده می شود که امکان تهیه همزمان دو فنجان قهوه را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما با روشن کردن این دستگاه از بوی مطبوع قهوه سرمست خواهید شد و طعم آن برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند. اسپرسوساز 445 با وجود ظرفیت و قابلیت های بالایی که دارد به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و فضای کمی را اشغال می کند.

چگونه بهترین برند اسپرسوساز را تشخیص دهیم؟

با وجود فراگیر شدن مصرف قهوه در سراسر جهان خرید اسپرسوسازها نیز افزایش یافت. از این رو شرکت های مختلف درصددند تا با تولید بهترین اسپرسوساز در این عرضه بدرخشند. در بالا به بررسی اسپرسوسازهای داخل بازار پرداختیم و بهترین و رایج ترین برندها را به شما معرفی کردیم. ولی همان طور که می دانید تمامی این کمپانی ها اسپرسوسازها را با امکانات و قابلیت های مختلفی تولید کرده اند تا خریداران بتوانند بر اساس نیاز و مصرف خود مناسب ترین اسپرسوساز را خریداری کنند. بنابراین برای انتخاب بهترین برند و مناسب ترین مدل اسپرسوسازها باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

کاربرد

پیش از این که به سراغ خرید اسپرسوسازها بروید ابتدا باید از خود بپرسید که چه امکاناتی مد نظر شما است. سپس بر اساس آن مناسب ترین برند و مدل اسپرسوساز را انتخاب کنید. به عنوان مثال شاید شما تنها علاقه مند به مصرف یک نوع قهوه هستید به همین دلیل پرداخت هزینه بالا برای خرید اسپرسوسازهای چند منظوره باعث هدر رفتن هزینه های شما می شود یا بالعکس. تهیه لیستی از قابلیت ها و نیازهای مد نظر شما باعث می شود که شما از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید.

قیمت

از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید اسپرسوسازها باید مورد توجه قرار دهید، قیمت اسپرسوسازها می باشد. ولی بهتر است که در هنگام خرید این دستگاه برای کاهش هزینه های خود قابلیت های آن را کاهش ندهید. بنابراین با کمی هزینه بیشتر می توانید تا سال ها با رضایت کامل از دستگاه خریداری شده استفاده کنید. شناخت برندها و مدل های اسپرسوساز این امکان را می دهد که اسپرسوسازهایی پیشرفته را با هزینه پایینی خریداری نمایید.

طراحی و کیفیت ساخت

درست است که ظاهر بر روی کارایی دستگاه تاثیری ندارد ولی با توجه به تاثیر بسزایی که بر روی دکوراسیون می گذارد، ظاهر اسپرسوسازها یکی از فاکتورهایی است که هیچ خریداری در هنگام انتخاب محصول به آن بی توجهی نخواهد کرد. همچنین ساختار اسپرسوسازها نیز اهمیت بسیاری دارد. جنس بدنه، استاندارد بودن، کیفیت ساخت، پایه های بدون لرزش، کارکرد بی صدا، عمر دستگاه، سرعت دم کردن قهوه و … از جمله مواردی است که در انتخاب برند و مدل اسپرسوسازها تاثیرگذار است.

نوع قهوه مصرفی

برخی از افراد تنها تمایل به مصرف یک نوع قهوه را دارند و برخی دیگر نیز انواع قهوه را در طول روز مصرف می کنند. بنابراین انتخاب اسپرسوسازهای تک کاره و چند منظوره به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین برخی از قهوه سازها تنها قابلیت دم کردن قهوه های پودری را دارند و برخی دیگر نیز می توانند دانه های قهوه را نیز دم کنند. بنابراین در هنگام انتخاب اسپرسوساز باید به این نکات نیز توجه کنید.

پرتافیلتر

 پرتافیلترها از جمله مواردی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید به آن بی توجه هستند ولی باید به شما متذکر شویم که پرتافیلترها در واقع نشان دهنده کیفیت این دستگاه ها می باشند. هر کدام از شرکت های تولید کننده از متریال و طرح های خاصی برای پرتافیلترها استفاده می کنند. همچنین پرتافیلترها بر روی طعم و عطر قهوه ها نیز تاثیر می گذارند و از این رو باید به کیفیت آن توجه ویژه ای شود.

6 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید